Chytré brýle se představily samy. Nový produkt od Facebooku zaznamenal úspěch

Chytré brýle se představily samy. Nový produkt od Facebooku zaznamenal úspěch

Pokud sledujete dění ve světě sociálních sítí, neuniklo vám jedno – chytré brýle, které vznikly ve spolupráci Facebooku a společnosti Ray-Ban. Z dostupných informací vyplývá, že se mělo jednat o naprostý boom, který se představí světu. I proto si s načasováním a napínáním daly obě společnosti tak záležet. Jenže jak už to u takových produktů bývá, někdo to nevydržel a informaci vypustil. A tak se chytré brýle nakonec představily naprosto samy, a to dřív, než kdokoliv čekal. Přesto se zaznamenal velký úspěch. 

Propálení i s fotografiemi 

Zatímco v případě zařízení od společnosti Apple většinou unikají pouze informace, chytré brýle se světu ukázaly dokonce i s obrázky, které ještě nějakou chvíli neměl nikdo vidět. Fotografie odhalily to, na čem dvě světově známé společnosti pracovaly a lidé si už mohli domyslet, co všechno budou umět a jakými vlastnostmi se mohou chlubit. 

Už samotné fotografie odhalily, že chytré brýle, na kterých zatím figuruje pouze logo společnosti Ray-Ban, budou k dostání v několika tvarech. K dispozici budou tradiční, už nestárnoucí Wayfarer, ale také také Round a Meteor. 

Proč jsou chytré? 

I když na první pohled vypadají brýle jako ostatní z nabídky, v jednom se liší, a sice v zabudované kameře, která je umístěná v každém rohu. Z dostupných informací mluvíme o zcela zásadní krok na cestě k brýlím, jež budou vybavené rozšířenou realitou budoucnosti. Zejména Facebook je vychvaluje do nebes.  

Z toho, co se nechal Facebook ale slyšet to vypadá, že rozšířenou realitu novinka ze společné dílny zatím nenabídne. Spíše se bude jednat o něco podobného, jako jsou brýle Spectacles, shodují se odborníci. Jestli to nakonec bude zcela jiné a jestli se bude jednat o překvapení, to je nyní otázkou. Ale doufejme, že Facebook ve spolupráci s Ray-Banem přijde s něčím daleko originálnějším. 

Další články